9 Ekim 2011 Pazar

Merhaba.

Sonra göreceksiniz ki hayat sizi de seviyor.!
Üzüldüğünüz an şunu düşünün;
bu gün güneşi gördüm ve özgürce sokağa çıktım..
ya da camdan baktım.!
Bunun da değerini bilin.!
Çünkü bunu da yapamayanlar var.!
Ve son söz; insan en büyük kötülüğü yine kendisi kendisine yaparmış...!
Çünkü ektiklerimizi biçiyoruz...!!!
Sevgilerimle...
“bir çiy tanesiydi o”...!
Öylesine temiz ve saf...!
Sevgi dolu...!
Göründüğü gibi hırçın ve delidolu...!
Hep aynı yolda yürüdü... hiç şaşırmadan...!
Halada öyle...!!!"""
 
 
Gerçek duyguların paylaşıldığı,
içten bir "merhaba"nın değerini bilenlerin yeri burası...!
Hep öyle oldu öylede olacak...
Çünkü burası benim dünyam...
Önce kendinizi seveceksiniz...

 
 

2 yorum:

  1. ben 1 kuruş borcum olduğunda uyuyamıyorum sen 7 yıldır nasıl uyuyorsun

    YanıtlaSil
  2. ben 1 kuruş borcum olduğunda uyuyamıyorum sen 7 yıldır nasıl uyuyorsun

    YanıtlaSil