5 Nisan 2012 Perşembe

SAMİMİYET

 
SAMİMİYET istiyorum artık,

 __Boğuldum dili SÜSLÜ, ama yürekleri BOŞ kişiliklerden.
____Kendimi ne kadar UZAKLARINA atsam da,
__Yinede dili yüreğinden büyük bir VEFASIZIN girdabında buluyorum kendimi.
________Ve daha derin KAZIYORUM, YÜZLERİNİ hatırlamak bile istemediğim
... __________Tüm İKİYÜZLÜLERLE geçirilmiş zamanımın çukurunu.
__________Onları ZAMANA, ben kendi İÇİME gömülüyorum.
________Onlar mümkün olan her eli tutup adına SEVGİ diyorlar,
______Ben ise sevgide mümkün olmayan her şeye sırtımı dönüp
____Adına YALNIZLIK diyorum.
__Sevgiler AYAĞA düştüğünden bu yana,
El üstünde tuttuğum YALNIZLIĞIMI, daha çok SEVİYORUM

҉ .҉.
……………… ҉ .҉ .҉.
.…………….((“,^_^”,))
….………….…))…..((............... ...
¸.•*¨*•♫♪♪♫•*¨*•.¸¸¸.•*¨*•♫♪♪

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder