20 Mart 2012 Salı

En Güzel Sonbaharda Ağlanır


 Adımın yasak olduğunu
Bilmeseydim... Uçurum mısralar dilimde
Şiirler okurken sana
İki kaşının ortasından
Öpecektim.
Bilmeseydim
İki şehrin arasının
Nasıl vurulduğunu
Ömrümden dökerken
Ateş renkli yapraklarını...

Meger
En güzel sonbaharda ağlanırmış...

Korkma
Diyecektim aslında
Adımın yasak olduğu odanda
Gölgem
Büyürken aklında
En fazla uykun kaçar
En fazla sonbahar
Kırmızı yağmurlar
Sadece bana yağar
Bütün sirenler hep bana
Gecenin kasıklarında bir sancı
Bir dilim ekmek gibi
Hüznü banarım sana
Ve.......ağlarım...

Alabildiğince dayasan
Yüzünü yüzüme...
Ayrılıksın hep...nafile
Sadece gözlerini çalıyor
Ve saklıyorum kendime
Bulabilsen ..ne haldeler
Ağlarsın.


Şimdi herşey gri
Anlatamadım zaten hiç
Kızıl maviyi.
Boğazına sarıldım aynaların
Ve katiliyim
Bütün sırların...
Yırtıp attım resimlerini
Kendin çık gel diye
Albümlerden...

Suya atılmış bir taş gibi
Sesin,,
El sallayan bir resim.
Oysa dudağımda dua'ydın
Dudağımda salavat
Sendin ..aşk,tınnn.
Ve gözümde yaştın.
Sonbaharmısın ?
Eyy ....

Mevsim ağrılarım...

18.3.2012 ... Müzeyyen Başkır

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder