15 Mart 2012 Perşembe

Düşün…


 __Kim üzebilir seni senden başka?
____Kim doldurabilir içindeki boşluğu sen istemezsen?
______Kim mutlu edebilir seni, sen hazır değilsen?
_______Kim yıkar, yıpratır seni sen izin vermezsen?
... __________Kim sever seni, sen kendini sevmezsen?

__Herşey sende başlar, sende biter…
____Yeter ki yürekli ol, tükenme, tüketme,
______Tükettirme içindeki yaşama sevgisini…

Hep hatırla:

_________“Çaresizseniz,
___________________Çare “SİZSİNİZ”…

Öyle bir hayat yaşadım ki
cenneti de gördüm cehennemi de.

Öyle bir aşk yaşadım ki
tutkuyu da gördüm pes etmeyi de.

__Bazıları seyrederken hayatı en önden,
____kendimi bir sahnede buldum oynadım.
______Öyle bir rol vermişlerdi ki okudum okudum anlamadım.
________Kendi kendime konuştum bazen evimde
__________hem kızdım hem güldüm halime.
____________Sonra dedim ki söz ver kendin

..Denizleri seviyorsan dalgaları da seveceksin,
....Sevilmek istiyorsan önce sevmeyi bileceksin,
......Uçmayı biliyorsan düşmeyi de bileceksin,
........Korkarak yaşıyorsan yalnızca hayatı seyredeceksin.
..........Öyle hayat yaşadım ki son yolculukları erken tanıdım.
............Öyle değerliymiş ki zaman
..............hep acele etmem bundan
_________________anladım..

~~Gidene “kal” demeyeceksin…
~~~~Gidene “kal” demek zavallılara,
~~~~~~Kalana “git” demek terbiyesizlere,
~~~~~~~~Dönmeyene “dön” demek acizlere,
~~~~~~~~~~Hakedene “git” demek asillere yakışır.
~~~~~~~~~~~~Kimseye hak ettiğinden fazla değer verme,
~~~~~~~~~~~~~~Yoksa değersiz olan hep sen olursun!
Devamını Gör
Ebru Gundüz ve 49 diğer kişi ile birlikte.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder