28 Mart 2012 Çarşamba

~~~~Dinle!

 
Sende dinle istedim turkuaz bir günden damlayan pembe düşleri

 Sordundu bir kez bana düşlerin ne renk senin diye
Ben de uzun zamandır hiç düş görmedim dedimdi sana
Durup bakmıştın bana uzun uzun
Umarsızca gülümsemiştin sonra
Bir avazda ağzından dökülmüştü kelimeler

Görünmez düşlerin var senin
Gel birlikte boyayalım onları
Renklerle gün yüzüne çıksın sende saklı olanlar
Sende saklanmış olan yaralarımı boyasam
Sana geliş yolum olsa renkler

Mavi gelsem sana..
~~~~Özgür!

Pembe gelsem sana..
~~~~Ezber düşlerin panjuru!

Kırmızı gelsem sana
~~~~Gelincik!

Göremediğim, bilmediğim renklerle gelsem
~~~~Sevi, sevi…
Sana gelecek renklerim olsun umut gibi…

Dediklerin renklendi zihnimde
Ben dinle istedim!
Sadece bir nefeste…
~~~~Dinle!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder