24 Eylül 2011 Cumartesi

Sen Bilme Beni ...


Sen bilme beni ... Her sabah günümü aydınlatan güneş bilsin.
Saçlarımı havalandıran rüzgar, kirpiklerimi ıslatan yağmur
 damlaları, yıldızlı geceler bilsin ... Sen bilme beni...
Her bahar tomurcuklanan çiçekler bilsin.
Yedi renkte gökkuşağı, denizin mavisi, tuzu bilsin.

Ayışiğinda yakamoz, bardakta su, soframda şükrettiğim ekmeğim bilsin...
Sen bilme beni ... Gözyaşını sildiğim sokak çocuğu,
elinden tuttuğum dost, neşeli şarkısına gönülden sevindiğim sevdalı genç bilsin ...
Sen bilme beni ...
Soluduğum bahar kokulu hava, cıvıldaşan kuşlar,
kapının önündeki kedi yavruları bilsin ...
Sen bilme beni ...
Suyum, toprağım, ateşim, havam kadar vazgeçilmezlerim
 dostlarım bilsin ...
 Kiraz dalında çiçek , pencere pervazımda bir dal
 sarmaşan yeşil , dişimi kamaştıran can erik, yuvasına
 çöp çatan kırlangıç bilsin ...
Sen bilme beni ... Suda balık , kapımı çalan gözü yaşlı
 genci yaşlısı, şakalarımla bir an olsun derdini unutanlar bilsin ...
Sen bilme beni ... Her bir hayat unsuru kadar değerlisin gönlümde ...
Bilmemelisin ...
Nur Hilal Sarıkartal..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder